Saturday, May 13, 2017

Sakit kulit ekzema

Sambungan sakit ekzema ;

        Dipendekkan cerita benar saya dan anak saya yg  mengalami ekzema ini ; Saya ikhtiarkan dgn beli minyak zaitun yg ada dijual di farmasi, Jgn beli yg virgin krn anak kecil kita tak suka .Sebab saya campurkan minyak tersebut ke dlm susu minuman anak.
       Sehingga sekrg anak saya masih menyusu utk menyenangkan saya memasukkan minyak, herba ke dlm susu.Selain itu saya juga turut masukkan satu sudu kecil madu ke dlm susu anak saya pada setiap pagi dan malam.

       Pada sebelah malam pada kebisaannya anak saya sukar   utk tidur, merenget hingga kita si penjaganya pun sukar tidur. Selepas saya buat susu yg dicampur minyak zaitun satu sudu kecil maka  anak saya akan hilang gatal tersebut dan akan terus boleh tidur.Seolah minyak zaitun ini menghilangkan gatal dan dapat melenakan tidur anak saya.
      Carilah minyak zaitun yg biasa bukan virgin, krn anak kecil saya tak suka minyak zaitun yg virgin.
      Cerita ini adlh berdasarkan pengalaman saya sendiri. Mudahan cerita saya ini bermnafaat utk pesakit-pesakit ekzema di luar sana.
     Utk lebih yakin bacalah akan manafaat buah zaitun ini.
Demi kebenaran surah at tiin , zaitun yg dinyatakan dalam.al quran yg membenarkan zaitun ini tumbuhan yg diberkahi....

Khasiat yang ditunjukkan melalui amalan makan minyak zaitun ini hanya mengurangkan bukan sembuh sepenuhnya



No comments:

Kurniailmu

My daughter say...

Happy all out there, Hope lives  happy with  what's already we have and thank God we still alive